De Help Desk punt NL
Kennisbank
De Helpdesk > De Helpdesk > Kennisbank

Ziggo modem inloggen

Oplossing

Ik kan niet meer inloggen op mijn Ziggo connect box wat doe ik verkeerd?

Bedankt Jeroen


Hoi Jeroen,

Het inloggen op de Connectbox zonder Bridge doe je via http://192.168.178.1 en als je modem in bridge staat via http://192.168.100.1.

Mocht je er echt niet meer inkomen kun je er voor kiezen om je modem te resetten naar fabriekswaarden, zie: modem en router reset 30 30 30 regel, of je belt de Ziggo helpdesk en laat die even kijken of je modem online en voor hun bereikbaar is.

Hoop dat je hiermee verder kan, zo niet dan hoor ik het graag via info@de-help-desk.nl, of je maakt een nieuw ticket aan.

Met vriendelijke groet,

Terry van Erp
De Helpdesk
http://www.de-help-desk.nl


Disclaimer: This posting is provided AS IS with no warranties or guarantees and confers no rights.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Ziggo IP veranderen
Modem en router reset 30-30-30 regel
FFmpeg installeren in CentOS, Fedora en Redhat
Temperatuur Raspberry PI 3
SSH naar server verkenner
ip camera verbinden
Hoe kan ik grote bestanden vinden
Kan niet schrijven in mappen ISPCONFIG!
PHP foutmelding timezone
Zoek en vervang in een hele map
Artikel details
Artikel ID: 427
Categorie: Knowledgebase
Zoekwoorden ziggo, modem, connectbox, connect, box, inloggen, ip, adres, lan, wan, aanmelden, login, 192.168.178.1, 192.168.100.1, netwerk, bridge, router, fabrieks, waarden reset, 30, regel
Datum toegevoegd: 2-Nov-2017 01:07:24
Aantal bekeken: 230
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 4.0/5.0 (8)

 
« Ga terug